Nieuwsgierige klanten? Zo geef je hen een kijkje in de keuken!

Nieuwsgierig, dat zijn we allemaal wel eens. Maar bij de één merk je dat meer dan bij de ander. De meeste mensen vragen namelijk niet verder en nemen genoegen met een eenvoudig antwoord. Toch willen we allemaal graag zaken ontdekken, onderzoeken en ervaren. Vandaag de dag kunnen bedrijven hier eenvoudig op inspelen met een virtuele tour. Maar wat is dat nu eigenlijk? En waarom is een virtuele tour tegenwoordig onmisbaar voor mijn bedrijf? In dit artikelen leggen we het uit.

Wat is een virtuele tour?

Een virtuele tour is een rondleiding door een omgeving of gebouw in beelden. De bezoeker kan zelf bepalen in welke richting hij kijkt. Naar boven, onder, links of rechts. De bezoeker kan dus alles bekijken, zonder daadwerkelijk aanwezig te zijn.

Een virtuele tour kan interactief zijn, waarbij je als kijker zelf de route kunt bepalen, of zogenaamde hotspots kunt aanklikken, waardoor je in een volgende ruimte komt of meer informatie te horen of te zien krijgt.

Wat zijn voordelen van een virtuele tour?

Met een Google Street View Trusted geef je je klanten dus in kijkje in de keuken. Een virtuele tour biedt vele voordelen en is onmisbaar bij een bedrijfspresentatie op het internet. Ontdek hieronder waarom jouw bedrijf over een virtuele tour moet beschikken.

• Goed zichtbaar in Google Zoeken
• Beter vindbaar in Google Maps
• Vergroot het vertrouwen van uw klanten
• Eenvoudig toe te voegen op je eigen bedrijfswebsite
• Eenvoudig te implementeren op Social Media zoals Facebook en Twitter

En virtuele tours bieden nog veel meer voordelen. Nieuwsgierig geworden? Kijk voor meer op www.onlineinbeeld.nl!

About Redactie

Laat een reactie achter

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top